UNHA REFLEXIÓN SOBRE O MARISQUEO

RELIXIÓN CATÓLICA 
María José
A actividade marisqueira é un motor económico fundamental na nosa comarca dende tempos inmemoriais. 

Recibimos da natureza unha marabillosa riqueza que encheu no pasado, e enche no presente, de posibilidades de supervivencia, desenvolvemento  e benestar aos habitantes destas terras; de nós depende que o siga sendo no futuro.


Propoño un recto: averigua se algunha persoa da túa familia, ou achegada, traballa no marisqueo e pídelle que che conte a súa experiencia como mariscador ou mariscadora. Despois fai unha pequena redacción que resuma o testemuño.


O 24 de maio de 2015 o papa Francisco diríxese a toda humanidade urxíndonos a un cambio de rumbo no persoal, no social, na política, na economía… O papa di en varias ocasións que o futuro será sostible ou non será.

Pica aquí para acceder á CARTA ENCÍCLICA “LAUDATO SI”  DEL SANTO PADRE FRANCISCO. 
Fíxate nos puntos 1 e 2: 



1. «Laudato si’, mi’ Signore» – «Alabado seas, mi Señor», cantaba san Francisco de Asís. En ese hermoso cántico nos recordaba que nuestra casa común es también como una hermana, con la cual compartimos la existencia, y como una madre bella que nos acoge entre sus brazos: «Alabado seas, mi Señor, por la hermana nuestra madre tierra, la cual nos sustenta, y gobierna y produce diversos frutos con coloridas flores y hierba»[1].
2. Esta hermana clama por el daño que le provocamos a causa del uso irresponsable y del abuso de los bienes que Dios ha puesto en ella. Hemos crecido pensando que éramos sus propietarios y dominadores, autorizados a expoliarla. La violencia que hay en el corazón humano, herido por el pecado, también se manifiesta en los síntomas de enfermedad que advertimos en el suelo, en el agua, en el aire y en los seres vivientes. Por eso, entre los pobres más abandonados y maltratados, está nuestra oprimida y devastada tierra, que «gime y sufre dolores de parto» (Rm 8,22). Olvidamos que nosotros mismos somos tierra (cf. Gn 2,7). Nuestro propio cuerpo está constituido por los elementos del planeta, su aire es el que nos da el aliento y su agua nos vivifica y restaura.

Mira o vídeo “O NOSO MAR-MARISQUEO E FURTIVISMO” sobre a explotación e furtivismo na ría de Noia.
Reto 2:
A que te podes comprometer ti persoalmente para contribuír ao coidado da nosa casa común. 

Comentarios